Tornado watch

Idag ar det alltsa perfekt vader for en tornado, det ar ingen varning men vadret ar som sagt nastan perfekt for att en ska bildas. Mellan 9 pm-3 am ar det rekomenderat att man ska halla sig inne. Jag var nyss ute och korde (10 pm) och man marker att det blaser, bilen vajar fran sida till sida och det sporegnar pa vissa flackar. Far se imorgon bitti vad som har hant.

Annars har jag jobbat hos andra familjen idag, eller imorse sorterade jag HELA lekrummet och det ar stort med massa leksaker. Tog mig 3 timmar, ratt kul hade jag dock, hur nu det ar mojligt. Sen akte jag for att mota Fia och Gill (hennes unge) vid Subway for en god macka, sen akte jag till andra familjen. Har varit en valdigt lugn dag, mysigt med Margo "Maggie" mest. Lily har dessutom varit underbar idag.

Bade min och andra familjen har borjat forbereda sig for att jag ska lamna snart. Det ar jobbigt att prata om det med dem maste jag saga, helt sakert ar iaf att jag ska tillbaka hit nan gang och pa nat satt. Jag alskar Annapolis!

Nu ska jag pyssla lite med min scrap book. God natt!


Kommentarer
Postat av: Pappa

En tornadso på gång!? Håll dig för tusan inne då, inga mer sjukhusbesök.

Kram

2008-03-05 @ 10:38:54
Postat av: Mamma

Hej Sofia!
Ta vara på den sista tiden du har kvar därborta och njut i fulla drag... Den kontakt du fått med dina familjer kommer säkert att bestå och jag tror också att du kommer återvända till Annapolis en dag. Ta hand om dig tills vi hörs igen.
Kram från mor.

2008-03-05 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback