Cape cod

Det tog oss 11 och halv timma att aka upp hit. Grat, skrik "jag vill ha det har.. vill inte ha det har". Tankte slanga in handduken ett antal ganger och bara aka hem. Varsta resan i mitt liv. Nastan 12 timmar tog det, att flyga hit tog 1 timma! Men med trearingar maste man tydligen stanna varje timma och stracka pa benen, plus sjuk jalva trafik i NYC. Vill inte ens tanka pa hemresan. Fast det ar det enda jag tanker pa. Vill sa garna hem NU!

Vi gor inte sa mycket har... Vandrar, ater.. Har nyss tvingat i mig musselsoppa, holl seriost pa att spy... BLAAA!! Annars ar det som sagt mycket vandra, prata, umgas... Jobbar ingenting alls... Hehe.

Ar redo att aka hem nu. Saknar Annapolis!

Weeii

Den har veckan har varit en av dem basta. Pappa och brorsan var har och halsade pa. Sa himla konstigt att se dem igen, kandes som det var en vecka sedan... Inga problem alls att komma in i allt som hander hemma. Daremot kande jag att jag har vuxit, efter tva dagar var jag trott pa dem, hehe. Har liksom klarat mig utan mamma och pappa i 6 man nu. Men det var som sagt en av mina basta veckor har.

I torsdags hamtade jag och Chris upp dem pa Dulles International, och redan samma kvall gick vi ut och at. Ville visa dem downtown, var vi sitter och pratar och vad vi ater osv.

Fredagen kommer jag inte riktigt ihag, tog dem antingen till kopcentret eller downtown igen for att kolla in affarerna.
Lordagen var den stora dagen. Fotbolls match mellan Navy och Ball state. Min forsta fotbollsmatch ocksa, hade saaa himla kul. Vi samlades hemma hos Emelie kl 14 sen drog vi alla, Em, jag, pappa, peter, ems mamma och hennes syster, och kopte ol. Sen drog vi till parkeringen vid stadion och borjade dricka. Matchen i sig var bra, navy forlorade men vi hade sa kul anda. Efterat akte vi till jon och festade. Pappa spelade beer pong med killarna:)

Sondagen spenderade vi i DC. Vi sag alla sevardigheter och fotade som japaner:) haha. Riktigt coolt. Ni far kolla pa bilderna for att forklara allt vi sag far nog inte plats har.

Veckan som foljde spenderade vi tillsammans. Har nog aldrig umgatts sa mycket med dem som jag gjorde nu. Inte konstigt att dem gick mig pa nerverna, hehe. Skamt o sido, TACK for att ni kom. Kommer nog pa mer att skriva imorgon. God natt alla.

Pappa och brorsan

Pappa och brorsan ar har nu. Kanns inte som det ar mer an 1 vecka sen sist vi sags. Allt ar bara precis som vanligt. Vi har gjort sa mycket roligt, atit gott, shoppat, vart i DC och nu idag ska vi till Naval Academy och se pa deras uppstallning. Man kan ju inte har varit i Annapolis och inte ha sett the Formation.

Jag ar iaf hur lycklig som helst nu, tank att pappa och brorsan ar har. Skulle vart kul om mamma och Uffe ocksa hade kommit, men om det kandes som om det var en vecka sedan jag traffade P och B sa kanske det bara kanns som tva nar jag traffar er?

Bilder kommer troligen om ett par dagar!

Babbel

11 september var inte alls som jag trodde.. Min familj gjorde inget sarskilt, inte Sofias heller. Det stod om det i tidningarna.. but that was it. Lite konstigt. Jag berattade for Chris om Anna Lindh, hon hade faktiskt hort talas om det.

Iallafall, idag tog Chris Delaney till doktorn sen akte dem och hamtade Abby fran skolan, sa det vara bara jag och Trey hemma. Vi tog en timmes promenad, och vi hade faktiskt en konversation, jag och en treaing, hehe. Vi pratade om att pappa och Peter snart kommer hit, och han fragar
"Not your mommy?"
"No, shes not coming. She has to work"
"Oh, she doesnt miss you?"

Sen kom vi in pa hur det var att lamna alla hemma...
"You said.. I'll be right back.. to your mommy?"
Haha. Lille Trey....

Snart far jag traffa brosan och pappa.. Sex manader sen sist... Ska bli sa kul... Tack mamma och Uffe for bilderna.

....

Pappa har ar din adress

2451 Riva Road
Annapolis, MD
21401, United States

Har kommer hem ny lista

Svenska flaggan (klistermarken, 3 st)
Fotbollsskorna och fotbollsshorts
Ansiktskram och parfym fran Arlanda:)
Och sen en surprise, hehe

Skriver ett inlagg senare idag ocksa. Idag ar ju en speciell dag idag 9/11....

Hej hopp

Kom nyss hem, lite lullig och lite glad. Var ute pa Griffns med Lauren (australien). Hennes familj kanner min, sa det ar sa vi traffats. Idag var det tankt att vi skulle ut och ata lite, slutade med att vi drog till Griffins och drack. Jag tog bara tva ol, for jag var tvungen att kora hem. Vi hade riktigt trevligt, Lauren ar asschysst. En san dar skon att umgas med.

Har i Annapolis finns det ju som sagt MASSA navykillar. Och tar man deras mossa sa maste dem kyssa dig for att fa tillbaka den. Och det berattade jag for Lauren och hon fragar en navykille om det var sant, han sager ja forstars. Sen forsvinner han, for att sedan satta pa mig hans hatt, sa jag var ju sa klart tvungen att kyssa honom. Inte mig emot, RIKTIGT SNYGG!

Nu till min familj hemma. Det ska bli SA roligt att pappa och brorsan kommer och halsar pa, ser verkligen fram emot det. Vi kommer att ha sa kul, vill visa er allt roligt jag gor har borta. Och mamma... FORLAT! Jag glomde min mammas fodelsedag... Det var inte heller sa att jag kom pa det, nej da... Uffe fick paminna mig och knappt da kom jag ihag. Forlat mamma, jag alskar dig!

Elli pelli ar har

Japp, nu ar hon har. Vi har gatt genom allt som hander hemma i E-town. Inte mycket, hehe. Fick massa losgodis av henne. Det hade jag saknad. Det ar iaf jattekul att hon ar har. Dagarna gar SA mycket snabbare. Dessutom stadar hon efter mig, baddar min sang osv.. Men Sandra, jag skulle hellre vilja att du var har:) hehe. Eller tanker pa dig iaf. Elli halsar till alla, till sandra mest!

Pappa, goda nyheter. Avbokade ditt hotell rum for jag hittade ett billigare. Istallet for $219/natt sa betalar du nu $109/natt. Hur mycket alskar du mig nu?

A perfect weekend

Den har helgen har varit sa javla rolig alltsa. I fredags akte jag, Caitlin och Sofia in till DC och festade. Det var en ratt sjuk klubb alltsa, FUR, sa fort man gick in fick man fyra killar efter sig. Forsta timmen dar hade jag "pojkvan" och andra var jag lesbisk, men det hjalpte ju absolut inte, haha... Men kul hade vi.

I lordags var det fotbollsfest igen. Traffade massa nya svenskar, eller tva iaf. Jessica och Hanna. Trevliga. Sjalva festen i sig var val ratt seg tyckte jag, men allt folk dar var sa himla roligt sa festen far 3 av 5 stjarnor. Nick och jag gick runt och lekte att han var fran Alaska och jag var fran Kina. Inte manga som trodde oss dock, hehe. Skinny dipping stod som vanligt pa min och Sofias lista. GOOOO SOFIA SQUARE! Vet inte varfor, men av nagon anledning sa rakar hon och jag ALLTID stanna kvar till sist. Vi kom hem till Jon klockan 5 am och vaknade vid 7. Och som Jon beskrev det "They got home at 5 and wanted everyone to know that, and when they woke up at 7... everyone knew". Oops... Var sa himla trott sa Sofia square akte till Sofias pool och sov.

Och sa sondag... Lag som sagt vid poolen och sov, sen akte vi och shoppade lite schampo och dyligt. Sen akte vi over till Jon och grillade burgare, drack ol, spelade kort och fiskade. Forst fiskade vi (jag fick tva fiskar), sen stoppade vi fiskarna i sadana dar krabbburar och fiskade efter krabbor. Fick nog iaf en 20 stycken. Sofia, jag och Emelie hade helt olika satt att doda firrarna pa. Em slog dem mot trappan, haha. Sofia stoppade in tummen i kaften pa dem och brot nacken. Jag anvande kniven ja. Sa himla stolt, finns bilder pa bilddagboken nu...:)


Har haft en perfekt helg! Och imorgon kommer Elli forbi och ska bo har tills pa torsdag!

Abby

Min lilla Abby har blivit sa stor nu. Hon har borjat pa kindergarten och alskar det. Varje dag nar hon kommer hem fran skolan far man en timmes genomgang om vad som har hant. Jag alskar dem genomgangarna!



                                            image10