S:t Patricks Day

Idag ar det da S :t Patricks day har i USA, det ar en irlandsk hogtid da man klar sig gront(?). Det ar det enda jag vet om den har dagen. Min familj har inte gjort nat sarskilt, Abby slapp sin uniform idag och fick kla sig gront, that's it. Annars har dagen varit lugn, jobbade mellan 7 och 5. Varit ute, pysslat, lekt, kakat, last massa bocker.... Helt soft dag.

Den tredje april aker jag, Fia och Emelie upp till Pennsylvania for att ga och titta pa lifehouse, weeiihoo! Ska bli askul. Den fjarde ska vi grilla hemma hos mig, sen utgang... I veckan ska jag borja tvatta lite klader som ska ner i resvaskan.

Det andra inlagget blev lite fel... Inget emot den ny au parien, kanns bara konstigt...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Att visa lite känslor är aldrig fel och så farligt var det inte......

Kram

2008-03-18 @ 21:42:45
Postat av: Elli

Nej alla förstod nog att du bara kände dig ledsen att bli ersatt. Kul med lifehouse, älskar låten "Everything" med dem...ujuj snart är du hemma i trygga sverige, inte helt fel tror jag, men du kommer inte att landa förrän efter landningen sålänge som du varit borta. riktigt bra gjort.

2008-03-20 @ 05:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback