Sa dar ja

Den har helgen har jag mest jobbat kanns det som. Ungarna vet nu om att jag kommer att aka hem snart.. Abby fragar mycket om det som tex "If you're sad Sofia, you shouldn't leave. You can stay here" Hon forstar mer an man tror. Jag sager till dem alla att jag ska packa ner dem i min resvaska och ta hem dem till Sverige. Sa om det var i tisdags eller onsdags packade han sin ryggsack full med leksaker att leka med i min resvaska. Sotare unge far man leta efter!

Igar var det lite fest hos Jon. Vi drack ol, spelade kort och beer pong. Weeiihoo! Harligt gang!

Idag har jag varit med Malin, vi kopte mer scrap book grejer! Love it! Snart klar. Dessutom rensade vi min garderob, usch sager jag. Fan va klader jag har samlat pa mig. Ska ge bort ratt mycket till folk har annars ger jag det till nan organisation. Nu ska jag ta mig upp och klura ut lite roliga citat. Hej ha!

image67

Annapolis! Jag bor vid slutet av vattnet i cirkeln. Cirka 10 min gavag!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Njut av dina sista dagar i Annapolis (för den här gången). När landar du på Arlanda?

Kram

2008-03-10 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback