Rakningar

Idag ringde dem och undrade vart jag ville ha min rakning skickad (fran att jag halkade).. Trodde allt sant var klart men icke, nu kommer flera. Jag ringde min forsakring och kollade med dem om jag var tvungen att lagga ut pengar for att sedan fa tillbaka dem, lat konstigt tyckte jag. Dem sa att det var bast men att jag inte behovde gora sa.. Sa nu skickar jag skiten till dem! Usch sa jobbigt. Den har rakningen kommer sakert ocksa vara ratt dyr med tanke pa att jag akte ambulans in + tva olika rontgningar. FAAAAN!!!

Sitter och fyller i massa skitpapper nu och vantar pa att Chris och Dave ska komma hem sa jag kan fa lite hjalp.

Ursakta mitt omogna inlagg!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Fint inlägg innan. Kul med leksakerna så sött. ujuj. Men det är väll inget omoget att beklaga sig över ångest-räkningar? Nej klaga på, livet är inte alltid toppen! men fn vilket år eller hur? kram

2008-03-11 @ 14:25:28
Postat av: Pappa

Räkningar och åter räkningar är vuxenvärldens baksida...välkommen.

Kram

2008-03-12 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback