Pask

Idag var det da pask har borta. Vi hade tva av Chris och Daves kompisar over, vi kakade lam, potatis i ugn, sparris, saser mmm sa gott sa. Efterat smaskade vi i oss 5 olika kakor, brownies, glass och tarta.. Kanner mig ratt svullen. Annars sa vackte Abby mig idag klockan 8 med en "easter basket" i fejan. Lagom kul, hehe.

Delaney har forresten borjat alska Pippi. Hon star pa borden, sover med fotterna pa huvudkudden, haller ut vatten pa golvet och "skurar" golvet med fotterna. Och nar man sager at henne sager hon "But Pippi Longstocking does it..."

Va sa man saga....

18 dagar kvar tills jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag visste att boken om Pippi skull bli en succé...

Kram

2008-03-24 @ 10:35:17
Postat av: Elli

Sötaste ungen hon är då! Ses snart (b vill att jag kommer den 11 april till samma bal men det blir rätt dyrt...shit, det var 1 år sen.)

2008-03-25 @ 07:55:01
Postat av: Mamma

Hej Sofia!
Vá roligt att Pippi gick hem. Imorgon åker en av mina jobbarkompisars dotter till Florida som Aupair i 3 månader. Tiden går fort, det mer än 1 år sedan vi lämnade dig på Arlanda och snart är du hemma igen. Samma dag du kommer hem åker Malin Göransson till Peru i 8 veckor som volontär, en dröm hon har haft länge och som nu blir verklighet. Hoppas att dina sista dagar blir kanonbra. Imorgon fyller Peter 18 år.
Kramar från mamma

2008-03-25 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback