Here I come

Nu ar det da bestamt, jag kommer hem i april. Jag hinner inte fixa 3 credits till, men arligt talat gor det mig inget. Kanner mig redo att fa aka hem, mycket roligt har hant! Forhoppningsvis ska jag ta tag i en resa till, sen ar det skola som galler.

Just nu ar det inte mycket som hander har i Annapolis. Min scrap book ar snart klar, ungarna leker som dem ska, jag jobbar osv osv. Just nu sitter jag hos Fia och vantar pa att hon ska sluta sa vi kan ga ut pa en liten kvallspromenad. Har faktiskt inget mer att skriva. Ska nog borja packa snart, hehe.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad roligt att du kommer hem. Tretton månader i ett annat land är en imponerande lång tid. En del "klarade" bara en månad.....

Kram

2008-03-04 @ 09:29:47
Postat av: Cissi

WoooHooo! Fan va nice att man ääntligen får träffa dig :)

2008-03-04 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback