Hang in there

Nu har vi haft 15-20 C i tva dagar nu, sa jag fick for mig att jag skulle ut och springa. Nar jag hade varit har i ca tva manader hittade jag en bra runda att springa, da klarade jag halva och var HELT dod efterat. Men eftersom Fia och jag var ute och sprang nastan hela sommaren/hosten tankte jag att da maste jag ju klara mer nu aven om vi inte holl in sprigningen sa himla lange. Och se pa fan, det gjorde jag... jag sprang hela varvet (40 min) det ar bra for att vara jag, hehe. Dock var jag HELT dod, men va fan...

Efter halva varvet sitter en gubbe och pusslar i tradgarden sa jag sager "Hi, how are you?" Och han svarar sa fint sen sager han "Keep smiling, you're doing a good job... Hang in there" Haha, sag jag sa himla trott ut? Iaf sa kanns det riktigt skont nu.. Ska upp och ta en dusch sen kallar jobbet.. Bye

image68

Har springer jag... (Elli som har fotat sa fiiiiint)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Sofia!
Vilken fin bild och jag känner igen varifrån den är tagen, inte så långt hemifrån dig och havet. Bilden är tagen 5 september och det är ju inte dumt... Nyss har melodifestvalen avgjorts och jag hade Charlotte Perelli som vinnare direkt jag hörde låten och kan du tänka dig att hon vann, hon vinner säkert i Belgrad, i maj tror jag det är. Ta hand om dig tills vi hörs nästa gång.
Kram från mamma

2008-03-15 @ 22:57:22
Postat av: Elli

Usch, 40 min fy fn! Bra gjort. Kul att du angav fotografen :) En gång tog jag kort på Markus Mustonen från Kent och skickade bilden till en kompis som varit där samma kväll; då la hon upp bilden på sin billdagbok och låtsades att hon hade tagit bilden, för mtt namn fanns inte där, plus att hon fick beröm! Jag blev helpissed, men vi är vänner än idag :P Nu är B snart hemma igen. Han har åkt skidor, varit på Cosmonova, druckit Christmas Cola (julmust) och lärt sig lite svenska bla...Enjoy, det har gått bra för dig. Kul att ses sen igen! kram

2008-03-16 @ 18:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback