Veckan som gatt

Snon ar borta, stannade nog bara i 24 tim. Vagarna var dock hemska. Eftersom ingen anvander vinterdack har blir trafiken livsfarlig. Pa motorvagen korde vi 50 k/tim istallet for 120, plus att det blir skithalt. Kom iaf fram sakert. Att jobba hos den andra familjen ar jatteroligt. Trivs kanon, far lite daligt samvete da och da. Dem vill att  jag ska byta familj, hehe. Fast Chris berattade igar att jag kanske maste sluta dar eftersom Chris har fatt jobb nu och behover mig mer. Hoppas inte! Ar skont att fa byta barn ibland, usch va elakt... hehe.

Igar var iaf Gendell barnen HEMSKA! Grat hela dagen, och jag skamtar inte... Grat verkligen heeela dagen. Men idag var dem underbara. Vi hade riktigt kul, forst byggde vi med "logs", sen lekte Abby och Laney sjukhus medan Trey spelade pa sin Leap frog (typ som ett gameboy, fast dem lar sig alfabetat osv).

Nu ikvall ska vi pa militarfest. Hoppas det blir kul. Just ja, mina halsmandlar ar stora som fotbollar sa Chris kopte medicin at mig. En sprayar man i munnen och den andra tar man pa kvallen innan man ska sova, aka somnmedel. Hehe. Lagger in lite bilder har pa bloggen, bilddagboken segar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback