Tre veckor kvar

Om ca tre veckor kommer mamma och mormor hit, ska bli sa kul att fa visa dem allt som jag gor har borta (festa och vakta barn, hehe).
Som det ser ut nu sa forlanger jag nog inte. Min LCC hjalper mig ingenting, svarar inte i telefonen eller pa mail. Det ar ju egentligen mitt fel, jag skulle tagit tag i min credits langt innan nu, men det gjorde jag inte. Far stalla mig in pa att aka hem da. Hade en drom om det i natt. Alla mina kompisar hemma hade flyttat och pappa hade inrett mitt rum i rosa och rott och av nagon konstig anledning hade jag tre sangar. Wierd dream!

Pa tal om att sova, Chris fixade medicin at mig for min hals och det har hjalpt. Ena ska man spraya pa halsmandlarna och den andra ska man ta innan man lagger sig. Den sista somnar man av pa 15 min. Jag hann knappt badda rent min sang innan jag somnade, kommer sakert bli beroende.

Imorgon aker Chris ner till Florida och jag har kidsen for mig sjalv hela helgen. Fia ska komma over och vi tanka baka pizza, kakor massa sant dar roligt. Hehe.

Ska ga till rummet nu och kolla pa Made. Ses!

Kommentarer
Postat av: Elli

Kul om du kommer hem, men kämpa på och förläng. Sverige finns alltid kvar. Annapolis på sommaren måste du ju uppleva igen! Och jag kommer i maj :P Nej, käämpa. kram

2008-01-25 @ 08:05:19
Postat av: Anonym

Håller helt med Elli, kämpa om det är det du vill!!

2008-01-25 @ 12:29:33
Postat av: Pappa

Uppviglare, klart Sofia ska hem till Hällby.

Kram

2008-01-25 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback