Snabb uppdatering

Forra veckan var ju Ida tillbaka har i Annapolis. Va jattekul att fa sa henne igen, egentligen gjorde vi inget sarskilt bara umgicks. Nyar firade vi tillsammans och i lordags fyllde Emelie 21 ar!

Dagen innan, fredag, hangde vi hos Fia hela dagen tillsammans. Gick ut och at sen hem till Fia da och dar hall vi pa och tog fula kort pa varandra. Sa himla skont att bara fa umgas alla vi fyra igen. Lordagen var da annars den stora dagen. Jag jobbade pa dagen och vid sex akte jag over till Fia dar vi borjade med Emelies Scrapbook. Blev himla fint maste jag saga:) Sen akte vi till en krog, Ramshead (dar var vi pappa), och vantade in Em. Nar hon val kom satte vi pa henne en ogonbindel och tog med henne pa toan. Dar bytte vi hennes klader mot en ballerinakostym.. Haha! Hon holl nog ut i iaf 20 min, stolt.

Vid sex pa morgonen pa sondagen akte vi till flygplatsen for att lamna av Ida. Trakigt att saga hej da, men fan vi ses ju om nagra manader bara.

Annars har Laney borjat blivit riktigt tjejig. Typ "I just wanna hang out today with you Sofia" eller "Why are you sitting there with Trey forever and ever?" Hehe. Och alltid lyckas hon klamma in Usually, totally och like i varje mening.

Mamma och pappa skulle vilja att ni ringer, har lite att prata om.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hmm...vad är det nu på gång? Ida och du ska ses om några månader dvs när du ska vara hemma i Sverige. Det är bäst att jag ringer dig kl. 23.00 svensk tid för närmare information, håll dig nära luren.

2008-01-08 @ 16:29:13
Postat av: pikner

Loggade såklart in på betapet nu för att titta läget, sist vi skickat meddelande till varann var november nollsex, så det var väl typ då vi sist spelade, sjukt lång tid man klarat sig utan beta, ett tag dog man ju om brorsan satt vid datorn liksom...
men iaf, nu tar dom FÖRKORTNINGAR, stilbrott....

2008-01-08 @ 19:14:37
Postat av: Mamma

Hej Sofia!
Kataloger från Umeå skickas till din adress i USA, Jag har beställt det via nätet.
Lycka till!!
Många kramar från mamma.

2008-01-09 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback