Lista

Hur svarar du i hemtelefonen? "Hello"

Hur svarar du i mobiltelefonen? "HEEEJ!" om det ar nagon svensk annars "hey"
Ringer det mycket till dig? Alldeles for mycket

Ringer du mycket? Sms:ar nog mer
Vem ringde du senast? Sofia
Hur mycket pengar har du? Sa jag klarar mig
Senast kramat och när? Delaney, for kanske en timme sedan
Antal timmar sömn inatt? 7
Sov du ensam? Japp
Vem sov du hos senast? Sofia, tva natter sedan
Vem sov hos dig senast? Sofia

Vem vet mest om dig? Manga, jag ar nog ratt oppen

Vem vet du mest om? Erika och Sofia
Vad ser du fram emot? Att fa komma hem och borja livet, hehe.
Vad vill du ha just nu? Nat att dricka

Vem hånar du? Usch sa elakt

Vem längtar du mest efter? Mamma, pappa, Peter och Erika
Vem vill du helst slippa? Ingen
Vem stör du dig på? Britney Spears!
Vem vill du sova bredvid inatt? Gullan, haha
Vilken buss åker du oftast? Har inte akt buss pa snart ett ar
Vilken årstid är det nu? Vinter/var
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Nej.
Är du en bra partner? Det hoppas jag
Har någon varit otrogen mot dig? Inte va jag vet
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej, jag tror inte det.
Har du varit otrogen? I andra klass om det raknas, hehe
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ibland

Vad åt du senast? Subway macka
Är du polare med grannarna? Mr Ronny ar cool
Har du varit på ett party? Oooo JA!
Har du varit utomlands? Japp
Var är dina syskon just nu? Han borde nog vara hemma nu
Vilken tid gick du upp imorse? 7:00
Vad gjorde du kl 2 inatt? Snarkade

Vad är det första du gör på morgonen? Slar upp ogonen
Vad ska du göra efter det här? Spara och publicera


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fint skrivit, hinner inte kommentera så mycket mera för nu så bär det av till Göteborg i några dagar.

Kram

2008-01-29 @ 06:55:48
Postat av: Pappa igen

Du glömde en fråga.

Hur ofta ska man skriva i sin blogg? Helst varje dag.

Kram

2008-01-31 @ 12:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback