Hjalp sno!!!

I morse blev jag vackt vid 5.30  for Dave skulle flyga ner till Florida sa nogon var tvungen att ha koll pa ungarna. Det var meningen att Daves brorsa skulle bestalla taxi som dem skulle dela men brorsan forsov sig sa jag fick ga upp. Jag gar pa toa och Chris springer ner for att aka ivag och nar jag kommer ut sa star Trey utan for och sager "I'm up". 10 min senare vaknar Laney for hon kissade pa sig sen kommer Abby upp, vid 5.50 var alla uppe.

Vid sju kom Chris hem och jag fick mig en donut. Da fick jag mig ocksa en lektion om sno. Hon berattade att det skulle snoa idag och jag maste vara FORSIKTIG (typ kora 25km/t), dem hypar verkligen om sno harborta. Hon ringde skolorna och kollade sa dem var oppna idag, da hade det inte ens borjat snoa! Sjuka amerikaner.

Annars har den har veckan varit bra an sa lange. Jobbar pa, forsoker fixa sa jag far stanna, maste fortfarande fixa tre credits ratt sa snabbt, mamma och mormor kommer om mindre an en manad nu.

Ska val ut och skrapa bilen snart sa jag kan se, vil ju inte krocka....


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaha, amerikanerna kan resa till månen men klara av ett hederligt snöväder verkar lite svårare.
Nu har renoveringen startat med hallen och vardagsrummet. Allt är nedrivet, inte en tapet kvar. Just nu är jag i Gävle och förhoppningsvist ska det vara nytapetserat när jag kommer hem imorgon.

Kram

2008-01-17 @ 18:49:35
Postat av: Elli

Hej! Längesedan jag skrev nu. jag kommer 17 maj i balklänning till "Ring Dance". Är du hemma i Annapolis då? kram

2008-01-17 @ 21:39:20
Postat av: Mamma

Du skriver så roligt, kan inte hålla mig för skratt..å då var klockan bara 05.30 när jag läste det. Hoppas du inte snöar inne, vi ses snart, lite drygt 1 månad kvar. Du får skynda dig med dina credits så du kan bli kvar om du vill det. Hoppas allt är väl med dig. Ta hand om dig tills vi hörs igen.
Många kramar från mammma

2008-01-18 @ 22:04:09
Postat av: Sandra

haha jag vet de är så jävla töntiga där borta så det blir roligt!
Men ta det lugnt ;P
Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback