Sista inlagget innan jag landar pa svensk mark

Sitter just nu hemma hos Emelie, har precis packat om mina vaskor sa det inte vager for mycket. Jag hoppas bara att mina vaskor flyger direkt till Sverige och att jag slipper slapa med mig dem pa flygplatsen nar jag byter.

Imorse sa jag hej da till Dave, Trey och Laney och det var svart. Jag borjade typ grata sa fort jag sag dem. Trey kom fram och sa "I love you" och da borjade jag stortbola och da sager lillen "Im sorry" Aww... Det var sjukt svart att saga hej da till dem, kan inte beskriva hur det kanndes, nastan lite illamanende. Dave grat och Laney och Trey undrade bara nar jag skulle komma tillbaka och varfor jag var tvungen att lamna nu (mamma och pappa vill ha tillbaka mig ar min anledning).

Vart var nog att saga hej da till Abby, helt klart. Vi lekte lite pa morgonen med hennes dockor sen berattade hon att hon skulle sakna mig saaaa mycket. Efter det tog jag en dusch och vakte Em och Fia. Nar jag kom ner igen for att lamna huset brot jag typ ihop. Abby grat ocksa, det var nog det jobbigaste... Att se henne grata gjorde ont... Jag kommer sakna familjen alldeles for mycket!

Vi ska snart lamna Ems hus for att aka till flygplatsen.. Mina alskade vanner, helt underbara ar dem. Mitt basta ar har jag fatt dela med dem. Alskar er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så synd att jag inte hann säga hejdå till dig, jobbade hela gårdagskvällen. Hoppas att det inte känns fööör svårt att lämna familjen! Kraamar!

2008-04-10 @ 19:03:42
Postat av: Cissi

Ååh sofia!!! Snart är du äääntligen hemma :D Kommer bli svårt att sammanfatta ett helt år :P

Pussar

2008-04-10 @ 20:30:27
Postat av: Mamma

Ååh Sofia! jag känner med dig, det gör ont i mitt hjärta samtidigt som jag är så glad att få hem dig. Det är otrolgt jobbigt med avsked men vem vet vad som väntar runt hörnet...
Många kramar från mamma

2008-04-10 @ 20:43:53
Postat av: Elli

Gud vad sorgligt. Saknar mina barn som jag bodde hos en fjuttid mot dig så usch. Men allt blir bra, minnerna finns alltid kvar.

2008-04-10 @ 22:56:32
Postat av: Anonym

Usch jag får tårar i ögonen när jag läser vad du skriver.Det måste ha varit hemskt att lämna dom du levt med i 1 år.Men det är nog ett släktdrag för jag kan börja gråta åt minsta lilla o jag har också svårt för avsked.Det har nog vi alla i våran släkt.Hur som helst så vet jag att Malena o Tomas o Peter vill ha hem dig nu o längtar såååå efter dig o det gör vi även här nere även om vi inte träffas på ett tag.Huvud saken är ju att du är hemma i Sverige igen.Ta väl hand om dig nu lilla snuttan så se vi snart.Kramar från oss i Småland.

2008-04-11 @ 00:23:42
Postat av: Emelie och Fia

Hej gumman. Nu sitter vi hemma hos Emelie och tittar pa hockey. Vi har atit pasta och tittat pa Rock of Love ocksa. Pa sondag ska han valja sin tjej, du kommer saklart fa svart sa fort vi vet vem han valjer. GO AMBER. Vi hoppas att flygresan gar bra, du borde vara uppe i luften nu, och vi tanker en massa pa dig. Ring sa fort du kommer hem om du vill det, jag kommer ha bade mobil och hemtelefonen precis vid orat, Bill ar ute och festar runt ikvall.
Det var jattejobbigt att se dig aka idag, tarar och snorvel och tva valdigt ledsna svenska flickor lamnade BWI idag. Ring narsom! PUSS FIA OCH EM

2008-04-11 @ 04:11:28
Postat av: Pappa

När du läser mitt inlägg så är du redan i Sverige och det är det bästa i all sorglighet.
Du har gjort en oförglömlig resa, träffat vänner för livet och du kommer att bära alla dessa minnen med dig för resten av ditt liv.

Kramar

2008-04-11 @ 09:16:22
Postat av: emelie

fan sofia jag behover ju ditt svenska mobilnummer. hoppas resan givk bra och att du ar hemma OK. Jag saknar dig, ringde nastan hem till chris o dave i morse.

2008-04-11 @ 18:48:00
Postat av: Elli

Välkommen hem. Vill också ha ditt nr.

2008-04-12 @ 11:25:12
Postat av: Sofia

mob nr ar 070-882 94 52

2008-04-12 @ 16:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback