Hemma

Flygen hem gick bra, men det var jobbigt kannslomassigt. Borjade sakna Em och Fia direkt typ och vissa latar pa iPoden paminnde mig bara annu mer om dem, sa det fungerade ju inte.

Val pa Arlanda mottes jag av mamma, pappa, Uffe, Erika och Cissi. Gud va chockad jag blev att Erika kom ner fran Norrland. Var askul att fa se vannerna igen sa snabbt! Vi akte sedan hem till mamma dar vi kakade och snackade sen drog jag, Erika och Cissi hem till pappa eller just ja... forst till systemet! FORSTA GANGEN! Pa kvallen drog vi ut till Nybron och festade garnet. Kul.

Pa lordagen fixade Jeanette, Sandra middag till mig och resten av ganget. Var trevligt. Korde olspel, drack, blev fulla osv osv. Sen gick vi ut en timme typ dar jag traffade massa andra gamla vanner!

Idag har jag farit och flangt over stan. Tog Erika till tagstationen, traffade Emelie, sen umgicks jag med Cissi, Sandra och Elli.

Imorgon maste jag ta tag i att soka jobb.

Saknar er enormt mycket i Annapolis. Halsa alla. Ringer i veckan till er.

Jag kan inte riktigt använda å, ä och ö än. Haha!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Örnen har landat och nog märks det inte minst i min plånbok. Min bil hat jag knappt sett sedan Sofia kom hem och toaletten är numera helt ockuperat.
Sofia kör min bil mot rött när hon ska svänga höger och ibland så börjar hon prata engelska med amerikansk accent. Men allt det där går att ha överseende med förutom den vedervärdiga countrymusiken som hon spelar i parti och minut.

Men trots allt så är jag väldigt glad att Sofia är hemma igen.

Kram

2008-04-15 @ 08:44:31
Postat av: Elli

haha country är inte bra :) kul att se dig igen :D youll be back in annapolis

2008-04-16 @ 00:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback