10 dagar kvar

Nasta torsdag aker jag hem. Jag lyfter fran BWI 2.38 PM och kommer till Arlanda klockan 12 Noon den 11 april. Jag vet inte om dem har raknat amerikansk tid eller svensk tid, maste jag ta reda pa.

Annars ar det bara bra har borta, pa torsdag aker jag, Emelie och Fia upp till Philadelphia for att se Lifehouse. Vi aker upp dit tidigt sa vi hinner se lite av staden ocksa... Ska bli saaaaa kul... Massa bilder ska jag ta sa ni far se.

Har bara 42 timmar kvar att jobba sen ar jag klar som au pair. Hehe. Dem timmarna ska spenderas med ungarna, aaaggh va jag kommer sakna dem.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Sofia!
Snart ses vi och det ska bli så kul att du kommer hem. Nu räknar du ner timmarna du har kvar att jobba, då är det nära. En ny tid har du framför dig med utbildning och annat. Här hemma är det verkligen vår, runt 10 grader varmt och en härlig sol som syns allt mer för varje dag som går. Njut av din ungar sista tiden, vi hörs närmare om tiden du kommer, men det är förmodligen 18.00 här hemma på fredag 11/4.
Många kramar från Mamma och Uffe

2008-04-01 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback