Trivs fortfarande

Idag gav jag familjen deras presenter, Abby fick en pippikostym, gillade den inte alls haha. 'I do not like the shirt, I do not like the wig and I do not like the shorts but I do like the socks'. Chris och Dave blev valdigt glada for sin ljusstake, tvillingarna far nog sina presenter imorgon. Idag har Abby och jag lekt prinsessor hela dagen, jag fick vara askungen och hon var nan annan som jag inte riktigt vet vem det var, kul var det iaf. Sen sa hon: 'Are you my babysitter or are you here for a year?' och nar jag berattade att jag ska vara har i ett ar sa gav hon mig ett hjarta och sa 'in that case here is a heart, for late valentines'.

Kom nyss hem fran Ben and Jerrys, skitgod glass har vi det hemma? Jag sa nej till familjen for jag har da aldrig sett nan san affar. Jag tog iaf jordgubb och Trey kom hela tiden fram och skulle skala.. 'cheers' hehe... Trivs jattebra fortfarande. Imorgon ska vi pa kalas da Abbys kompis fyller fem pa Chuck 'n cheese, en au pair fran antingen Tyskland eller Osterrike skulle ocksa komma, sa det blir nog kul. Lagger in bilderna pa datorn snart, nasta vecka tror jag.

Familjen sager hej till er alla nu.... hehe...


Kommentarer
Postat av: Sandy

hahaha du, mina ungar skulle bli mer an glada at pippi kostymen, annika presenterar sej som "Annika, Pippi" haha
oh ja det finns Ben & Jerry's iSwe, men bara i forpackningar typ och pa typ 7eleven, men visst har dom varldens goaste glass!!

horde ditt medelande, iiih, satt pa bio sa kunde inte svara, men ring imorron!!!
Love!

2007-03-18 @ 05:22:43
Postat av: Emmie

Hej sofia, jag drömde om dig inatt, jag saknar dig :) Hoppas dom behandlar dig bättre än vad jag blev behandlad. Men du vet, man är glad för varje dag som är bra. Och tänk på dom bra dagarna om det blir lite kämpigt.

Jag kastade mitt förkläde på Lökens och gick i torsdags... De behandlade mig om möjligt värre än värst. Blev utskälld om jag gjorde fel, ANDRA DAGEN! helt sjukt. Jag blev så jävla trött, så sa jag att jag skulle ta rast då sa dom: nej vi gör inte så här. 9 timmar utan rast och typ göra 200 mackor på två timmar. Jag blev galen och hon bara skrek på mig, så jag gick. Bara lämnade allt och tog bilen hem. Hur många gånger har man inte drömt om att göra så? :D

Puss o kram

Postat av: matina

Hej Sofia.Har pratat med Malena idag så jag har kollat på dina sidor här nu.Ska följa din tid där du är och hoppas att du får det skoj.Kussarna hälsar.Sköt om dig.Kramar från moster.

2007-03-18 @ 18:33:29
Postat av: caroline

HEJ :) åh vad härligt ! och vad skoj att du trivs så bra redan. jo, ansökningen är så seg och fylla i men det går helt klart framåt. har ju beräknat att resa nångång i september/oktober så det är ju lite tid kvar. jag följer din blogg flitigt och jag lovar och uppdatera så gott jag kan om hur det går med mina USA-planer. :)

2007-03-18 @ 18:51:19
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Postat av: Katie

Sooofia : ) heeeey, låter som om du har det kals där borta. Vem ska jag skåla med nu då? ; ) Haha, save the last cheers for me huh .. PUSS!

2007-03-18 @ 20:45:33
Postat av: Katie

Sooofia : ) heeeey, låter som om du har det kals där borta. Vem ska jag skåla med nu då? ; ) Haha, save the last cheers for me huh .. PUSS!

2007-03-18 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback