Threes

Hej alla. Idag har varit valdigt rolig, hehe. Chris akte ivag pa pilates i morse sa jag fick vara sjalv med ungarna och se till att Abby kom till skolan ordentligt. Gud va tvillingarna grat i borjan, men efter 5 minuter lugnade dem ner sig och vi malade och lekte, jattesota ungar.. hehe. Har lekt, kittlat, busad och malat med dem idag. Och Abby ar sa sot nar hon snackar, typ: This is my... tre teckningar ska hon saga, men sager, This is my threes pictures, istallet for third, hehe. Drommer pa engelska och allt pappa:)

Ska ata nu, ringer dig imorgon igen Sandra.. far en mobil nan gang nasta vecka da kan vi prata VARJE dag:)

Kommentarer
Postat av: Sandy

ja bra, det avbrots ju, o jag kan inte ringa dej heller, for min mob ar installd sa jag kan bara ringa utlandssamtal!

vi maste prata varje dag sen, annars blir jag tokig :D

2007-03-20 @ 03:01:09
Postat av: Pappa

Jaha, det tog iallafall över en vecka. Bara du inte börja bryta på engelska också som värsta Viktoria Silvstedt.

2007-03-20 @ 08:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback