Swedish summer

Fran 4 till 24 grader. Idag var det riktigt underbart vader har. Chris bah: gud va skont med var. Jag bah: haha, det har ar ju svenska sommar. Solen sken heeeela dagen, nice. Mera sant tack. Idag har det inte hant sa mycket, vi akte aldrig till kopcentret, ingen av oss hade bil tyvarr, men snart ska vi nog dit...forhoppningsvis. Den sista mars ska vi nog ga pa the US Naval Acadamy Ball, snygga amerikanare, haha. Det ar en arlig bal med manga au pairer tydligen.

Idag nar jag lekte barbie-bal med Abby, sa satt hon och sjong sen efter ett tag fragade hon varfor inte jag sjong 'Well I dont know the words and then Im a terrible singer' Abby: 'Its okay, you can sing anyway' sa jag nynnade och sjong med i nagra ord. Efter typ 5 minuter sager hon 'You can stop singing now.... I'll just sing for now, ok? Alone' Haha, ar jag sa dalig?!

Trivs sa bra har nu, jag och Chris gillar verkligen varandra. Vi tittade nyss pa Gray's Anatomy, det ar saaaa bra nu... I borjan, speciellt dem forsta dagarna, sa jag nastan inget. Typ oh, ok, really... Nu pratar vi om massa, skrattar at reklamer och... trivs iaf kanon har:)

Saknar er dar hemma, men jag stannar... hehe <3

Kommentarer
Postat av: Sandy

ah jag ar sa glad for din skull Sofia!
det var ju meningen att jag ocksa skulle ga pa balen, men det lar inte bli sa nu tack vare att min date akte hem till sverige igen, tack for den liksom!!
nu ska jag nog sova natti!!

2007-03-23 @ 04:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback