Suturday

Glomde beratta igar om nar jag bytte bloja pa Trey. Han fick varldens utbrott och borjade grata eftersom han ville fortsatta att leka. Det var ett sant dar grat som skars sig i oronen och man vill bara plocka upp honom och trosta honom. Trey ar en san dar kille som alskar att prata och svara pa fragor som typ, Vad at du idag? Var det gott? At du pa din Elmo-tallrik? Vad ar det ar for djur? Vilket ljud gor det har djuret? Iaf, sa kom jag inte pa nat att fraga just da, sa jag fragade typ What is it Trey? Och han  fick verkligen kippa efter luft sen sager han Suturday?

Awww, hehe....

Mitt mobilnummer ar 410-569-2343 men tror att ni maste sla en etta forst, om det nu fungerar overhuvudtaget...


Kommentarer
Postat av: Lotta

okej, vad kul! :D

Postat av: Sandy

Forsokte ringa dej igar... men voicemail gick igang, ar det din hostdad som pratat in eller? annars har dy blivit lite basrostad de senaste dagarna :P Pussen

2007-03-25 @ 22:47:43
Postat av: Anonym

Hej Sofia!
Jag har försökt ringa dig många gånger idag, men du har skrivit fel telefonnummer. För en stund sedan pratade jag med Dave och jag har fått ditt rätta nummer som är 443-569-2343 men först ska man knappa in 001 om man ringer från Sverige. Fick veta att du är med några andra tjejer inne i Annapolis, hoppas du har rikigt kul, jag försöker ringa dig i morgon. Nu ska vi gå och sova, sov gott när det är dags för dig.
Kram från mamma

2007-03-25 @ 23:17:43
Postat av: Pappa

Nog fick jag fel mobilnummer allt. Jag ringde ett par gånger igår och följande utspelade sig. Hallo i´m vanna talk too Sofia. Någon svarar med brytning "You´ve got the wrong number". Jag fortsätter med i´m calling from Sweden, "You´ve got the wrong number". Envis som man är testar jag med have I phone to USA? "You´ve got the wrong number". Ok det är bara att ge upp så jag sa i´m sorry bye bye och muntegöken svarade såklart "you´ve got the wrong number"
Sedan ringde jag på din värdfamiljs hemnummer och Chris svarade. Hon pratade väldigt lååångsaaamt och TYDLIGT vilket var bra. Hon tackade så mycket för att dom får "ha" dig och dom var väldigt nöjda med din insats.
Hon sa att du var nere vid "the mall" vilket jag förmodar är något sorts köpcenter. Du var med någon Emelie och några till.
Jag testar att ringa på din mobil ikväll, glöm inte att gratta Peter på hans 17-årsdag.

Kram

2007-03-26 @ 08:52:23
Postat av: sofia

Mitt nummer ar visst.. 443-569-2343. testa nu pappa:)

2007-03-26 @ 15:35:41
Postat av: danne

Hej Sofia, vi känner inte varandra, jag råkade snubbla förbi din blogg på nätet eftersom jag också ska bege mig till staterna. Men jag ska inte jobba som au-pair, söker andra typer av jobb. Men det är jäkligt bökigt med alla visum. Undrar bara hur du gick tillväga om du orkar berätta det vill säga.

Ha de bra!/Danne

2007-03-26 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback