Släkten

Igår kom släktingarna upp från Nässjö för att säga hej då. Det var jättetrevligt. Mamma och mormor hade lagat mycket mat, massa smått och gott. Till efterrätt serverades cheesecake yummie. Fick lite presenter också, ett presentkort på IKEA på 5000:- mycket bra att ha när jag kommer hem igen, fick två album på mig från att jag föddes till idag, ett litet och en stor. Den lilla är tänkt att jag ska ta med mig. Fick också en skiva av min morbror gjord av deras band, mycket bra låtar. Sen fick jag en pärlplatta av min kära kusin Linn som hon gjort i skolan och ett läppglans som luktar MASSA godis:) Gulligt.

När vi sitter och äter så säger Rasmus (kusin) "Om du träffar Bush, hälsa till honom från mig", sen säger Anton (också kusin) "Ja gör det, säg att han ska hälsa hem till familjen". HAHA! Det ska jag göra om jag träffar honom.

Det var jättekul att ni kom upp! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback