Roliga nyheter

Idag sa Trey 'I love you Sofia'... Borjade nastan grata, och just nar han sa det sa pratade Chris med sin vannina sa hon horde ocksa, da sager Chris 'I do too Trey, we all love Sofia very much' och sa sager Chris kompis 'So you finally got a normal au pair?' Chris 'Yeah, more than normal'... Kul va? hehe

Pa fredag ska jag kanske ut, far se, slutar 10.30 pa kvallen kanske senare beror pa nar Chris och Dave kommer hem. Och pa lordag ar det Naval Ball... YAY! Min alskade Sandra och Ellinor ska komma ner och bo hos mig. Jag berattade for Chris att vi alla skulle ga pa balen och den borjar 8 och normalt skulle jag ha slutat 7. Tyckte Chris inte alls om, hon tyckte att jag maste fa fixa mig i lugn och ro och dem maste hinna ta kort som stolta foraldrar, hehe. Sa jag far iprincip sluta nar jag vill pa lordag:)
Chris: Oh that is so fun you are going
Jag: Yeah, Im really looking forward to it, and Sandra and Ellinor are coming too.
C: Oh where are they staying?
J: Probably at some McDonalds or somethong that has open 24/7
C: Silly, they can stay here, they can even take a shower if they want, wooow:)

Langtar saaaa mycket... Mamma jag vill ha mitt paket snart:)

Kommentarer
Postat av: Sandy

det ska bli sa kul Sofia! elli ska ringa om biljetter ikvall! Iiih va vi ska vara snygga pa balen tillsammans :D

2007-03-28 @ 21:02:20
Postat av: Mamma

Hej älskade Sofia! Det märks att du mår bra och trivs hos familjen, det glädjer mig verkligen. Underbart att du ska få träffa Sandra och Emelie till helgen och gå på bal, jag antar att du ska ha din fina svarta klänning. Har du hört något mer om när du ska böja plugga och vad ska du välja för kurs/utbildning? Jag har kontrollerat vad man får skicka till USA och det är en hel del som ej går att skicka men om jag fått rätt uppgifter så kan jag skicka det du vill ha. Jag ordnar med det på fredag, vet ej hur lång tid det tar innan du får det. Alla här hemma hälsar till dig.
Stor kram från Mamma, må så gott tills vår hörs igen.

2007-03-28 @ 21:08:07
Postat av: Pappa

Roligt att dom uppskattar dig så mycket. Skoj att dom också tar emot gäster, "C: Silly, they can stay here, they can even take a shower if they want, wooow:)", vilket leder osökt till nästa fråga. Ska vi ta med lakan?

Torsk igår mot Nordirland med 2-1, snyft.

Kram

2007-03-29 @ 12:49:53
Postat av: Till din pappa

de har andra laknarn har :) //Elli

2007-04-03 @ 03:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback