Min sista onsdag i Sverige på länge

image5

Imorse fick jag min biljett. Det är två svenskar till som ska åka samma datum som jag, men dem åker från Göteborg. Så jag får åka själv, usch. Får ladda MP3:n och ta med mig min bok och sen är det bara att hoppas att jag hamnar bredvid någon pratglad:) Kan nog inte sitta tyst från kl 9.45 till 5.00 pm (23.00).

Tog bussen in till stan där jag träffade Erika för att luncha. Mmm, Pastahuset har verkligen god pasta:) Gick till banken och fixade med mitt VISA kort, har inte fått min nya kod än, men den skulle skickas hem till mamma om några dagar. Sen träffade jag brorsan på stan, gav honom en 100 lapp, jag är en sån snäll syrra, helt sjuk. Haha! Aja, gick sen till FOREX och växlade in $150. Nu är allt nästan klart....

5 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snart drar min söta dotter till Amerikatt, vem ska då sköta städningen och tvätten? Vem ska då berätta senaste versionen av Vänner? Jag kommer att sakna dig.....mycket.

2007-03-07 @ 17:10:55
Postat av: Inger på banverket i Sundbyberg

Ville bara önska dej en trevlig resa Sofia.
Hälsningar från "Tanten på banverket i Sundbyberg".
Inger

2007-03-08 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback