Mamma och pappa

Dem har tva senaste dagarna har varit jobbiga faktiskt. Vaknade med feber imorse och halsmandlarna var som golfbollar, pollentider... Ungarna har varit skiiiitjobbiga, mest Delaney pa grund av all pollen... Mamma och pappa saknar er... Nar nat gar emot mig nu saknar jag er annu mer...

Men sa fort jag kommer ur sangen och borjar jobba kanns det lattare... Idag pratade jag coh Chris om balen. Kanns som jag kommer vara helsvart, vilket jag inte vill, sa Chris kopte en jattefin rosa sjal till mig idag:) Men som sagt sa fort jag borjar jobba, traffar nagra eller bara gar en promenad kanns det bra igen. Men ett ar ar nog liiite for lang tid, boka en biljett hit NU... Hehe...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej älskade Sofia!
Att vara sjuk är aldrig roligt var man än befinner sig, bäst är att ligga kvar i sängen en stund men det går ju inte när man jobbar. Du kommer säkert må bättre ju närmare lördagen du kommer, baaaalen väntar på dig. Visst är det ändå härligt att det känns lättare när man gör något som skingrar tankarna, du vet längtan kommer och går men vi här hemma består, oj nu rimmade jag visst. Rosa passar dig bra, vá gulligt att köpa dig en sjal. Paketet skickas till dig på lördag men jag vet ite hur långt tid det tar innan du har det. Ta hand om dig, ha riktigt kul på balen och var dig själv, det är du bäst på.
Kramar från mamma.

2007-03-30 @ 06:55:40
Postat av: Pappa

Saknar dig också. Sverige och vi finns kvar när du kommer hem. Tänk på vilken livserfarenhet och vilket äventyr du kommer att få, bäst att ta chansen nu. (Kan inte komma just nu, tvätten väntar du vet)

Kram

2007-03-30 @ 12:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback