I'm here now

Flyget gick kanon, fick lite problem i Zurich men inte sa farligt att det inte gick att losa. Tog ungefar 12 timmar, ingen att prata med pa 12 hela timmar gissa om jag var uttrakad. NYC var helt underbart, skolan var ratt fin och alla andra au pairer var skitroliga, utom en.. min rumskompis... haha. Hon kunde fan inte ETT ord pa engelska, helt sjukt. Allt hon sa var pa polska och nar jag sa 'ursakta jag forstar inte' sa tog hon om allt en gang till pa polska, men denna gangen laaaangsamt. Enda gangen hon sa nat pa engelska till mig var breakfast men jag horde inte och trodde hon sa 'black fest'.. Jag bah: vada fest pa morgonen, ar du dum eller typ, haha...

Nu ar jag iaf hos familjen, har bara vart har nagra timmar men trivs jattebra, barnen ar jattefina och valdigt uppfostrade, sager thank you, please och you are welcome hela tiden. Vi gick till en restuang for att fira att jag antligen har kommit som dem sa. Eftersom det ar St Particks day imorgon var allt gront, och massa irlandare pa gatorna. Vi at tacos, mm. Tvillingarna sprang runt och petade pa mig och sa, hey Sofia, hehe. Sen kom Abby fram och gav mig en jattestor kram, kandes skont. Kanner mig valkommen har. Saknar alla hemma massa, men an sa lange planerar jag att stanna:)

Ska lagga mig nu tror jag, skriver mer och lagger ut bilder snart. <3


Kommentarer
Postat av: Sandy

ah vad jag har vantat pa en uppdatering! snalla ring mej imorron om du kan, har du mitt nr?
Ar sa glad att allt gick bra, och the City ar helt underbart fint, forutom idag kanske, rena rama snostormen har!!

Pussen

2007-03-17 @ 02:17:28
Postat av: Mamma

Hej älskade Sofia, underbart att höra från dig igen. Du skriver så roligt och underhållande, tårarna rinner av glädje, ta hand om dig och vi hörs snart/Mamma

2007-03-17 @ 08:05:38
Postat av: katie

Hoppas du har det bra Sofia : ) Vi saknar dig
( reeeedaaaan )

2007-03-17 @ 10:06:06
Postat av: Pappa

Skönt att allt har gått så bra. Säg åt familjen att slå av telefonsvararen så man kan ringa dig. Ge ungarna en kram.

Kramar Pappa

2007-03-17 @ 11:32:24
Postat av: Pappa

Skönt att allt har gått så bra. Säg åt familjen att slå av telefonsvararen så man kan ringa dig. Ge ungarna en kram.

Kramar Pappa

2007-03-17 @ 11:32:36
Postat av: sofia

nej, jag har inte ditt nummer... eller jo kanske pa lunar, kan kolla.. ringer dig idag da om jag far. hehe

2007-03-17 @ 16:28:07
Postat av: Nett

sofia =) skönt att höra i från dig =) saknar dig redan !! <3 du kommer få det JÄTTE bra där =) det hör ja det ! TA hand om dig. puss och kram

2007-03-18 @ 13:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback