Go Navy

Idag borjade jag inte forens 4 pa eftermiddagen, sa jag lag och drog mig lange i sangen. Kl 12 ringde Emelie, svensk au pair, mig och fragade om jag hade lust att folja med pa en baseball match. Yale Vs the Navy. Tyvarr forlorade vi (the Navy) med 2-1. Annars var det jatteroligt, att antligen fa traffa lite andra manniskor. Fick forresten min forsta lon idag. Haft en kanon dag idag, vaknade i morse med en klump i magen saknar er dar hemma massa men inte mitt liv dar hemma, hehe. Att sitta vid datorn ar inget liv!

Idag nar Emelie, Elsa och Sofia hamtade upp mig (alla au pairer) sa vinkade Dave av oss och nar jag satter mig i bilen sagen Emelie: Ar det dar din hostdad? Han ar ju ASsnygg, hehe...

Ok, Annapolis ar ratt litet typ som Eskilstuna. Allt hander nere i downtown vid hamnen. Dar finns alla krogar the Naval har sitt kvarter dar. Gatorna ar roda har, lite fint. Det finns ett stoooort mall har, Annapolis mall. Tusen affarer typ, Victorias secret, Nordstrom, Sears, Forever 21, allt... Biografer, resturanger... Jag bor 15 min med bil fran downtown i ett omrade som kallas Annapolis Cove, bara rika bor har. Vi har en pool som ar omradets, privat beach, stora hus och varje familj har typ 3 bilar. Men ett jattetrevligt omrade, alla halsar pa alla och det finns manga au pairer har omkring.

Imorgon ska jag ner till Annapolis mall med Emelie och shoppa upp min fosta lon, yay! Ska ocksa be Dave om hjalp med bilderna sa ni kan fa se.

Pappa, eller Kjell, ar mycket stolt att du klarade av att skriva en kommentar:) Mamma, jag tror det var allt jag ville ha. Tack!

Kommentarer
Postat av: Lotta

hehe, gör det! :) hur länge kommer du stanna i usa? :)

Postat av: Mamma

Hej Sofia!
Hoppas du fortsätter trivas och lär känna din familj och vännerna du får. Det ska bli kul att få se bilderna sedan. Du glömde lämna ditt telefonnummer. Idag ska jag köpa presenter till Peter som fyller 17 år på måndag. Uffe är i kyrkan och jag ska dit om en stund, det är körsång som jag ska lyssna på. Må så gott och ta hand om dig.

Kramar från mamma

2007-03-25 @ 10:10:41
Postat av: Pappa

Du, det verkar som om Annapolis Cove är nästan lika rikt område som Hällbybrunn. Jag får väl komma över och kolla läget framöver.
Nu har vi gått över till sommartid så kvällarna blir mycket ljusare. Det innebär också att det nu skiljer 6 timmar mellan Hällbybrunn och Annapolis. Jag prövar att ringa dig senare idag.
Frida och Emilie hälsar.
(Det tog Kjell nästan en halvtimme att knopa ner gårdagens kommentar till dig)

Kram

2007-03-25 @ 13:24:38
Postat av: caroline

är så himla roligt att läsa din blogg o vad som händer i ditt liv där :D ojoj jag blir så taggad själv på och åka ! haha. vill åka nuuuu :)

2007-03-25 @ 15:09:00
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Postat av: katie

Sofia, jag tror att jag saknar dig liiite : )

2007-03-25 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback