Big plans

Fick min mobil idag... finally. Tror dock inte att den kan ta emot utlandssamtal eller kan ringa till utlandet. Sorry...

25 varma grader idag, satt ute och solade med Abby fast hon trottnade efter typ 5 min sa da var jag tvungen att ga in med henne.. ungar... hehe! Idag akte Chris och Dave ivag pa en parmiddag sa jag fick vara sjalv med tvillingarna och Abby. Jag var riktigt nervos infor nattningen av Trey och Laney, dem brukar namligen grata en himla massa. Inte EN tar foll, dem var sa duktiga eller sa var jag duktig?! hehe. Vi laste en bok sen somnade de. Abby var desto svarare, hon vill hela tiden leka med barbies, efter en timmes barbie lekande fick jag henne i sang. 20 minuter senare var hon nere igen och var hungrig. Nu sover hon dock.

Nu kom Dave hem, han ar asrolig. Vi satt och snackade sport nyss, mest basket. Just nu ar det college basketball pa TV, VARJE dag, nat slutspel eller sa. Iaf sa fyllde han ar for nan vecka sen sa dem har massa kakor hemma just nu och en mega stor tarta. Chokland tarta med kokos, blaaaaa...
Jag: More for you Dave.
Han: Thats good, and you know its really unhealthy so thats good you dont like it. That way you wont get fat.
Jag: Hey, what about McDonalds and Pizzas? There is many ways for me to get fat.
Han: See you got BIG plans...

Fan va vi garvade.

Komentera mamma och pappa:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min älskade Sofia! Vi öppnar din blogg det första vi gör varje morgon för att se om du skrivit något. Du verkar ha fått en bra kontakt med barnen, men det förvånar mig inte alls. Jag vet att barn gillar dig. Bra att du fått en telefon, skriv vilket nummer du har så får vi prova om du kan ta emot samtal från oss. Det skulle vara bra tycker vi alla som vill ha kontakt med dig. Tänk om du kommer iväg på bal, det blir din andra bal i ditt liv i så fall, kul och spännande. Nästa vecka ska jag skicka ett paket till dig med saker som du vill ha, tänk efter det kanske är något annat som du vill ha över. Det värmer och glädjer mig att du trivs hos din nya familj. Ta hand om dig tills vi hörs igen, alla hälsar till dig.
Kramar från mamma

2007-03-24 @ 08:29:56
Postat av: Pappa

Dear Sofia

Det verkar som du har kommit in i familjen på ett väldigt bra sätt. Roligt att det går så bra med barnen men som ovan skrev så är man inte speciellt förvånad.
Det första jag gör varje morgon är att läsa din blogg, alltid lika spännande och intressant. Skriv och berätta om hur det är i Annapolis, hur ser det ut, hur är folk som mest och vad äts för det mesta.
Idag ska JAG spela ishockey (företagshockey), sedan ska jag till Kjell och fira Fridas 20-årsdag. Jag ska hälsa dom från dig

Kram

2007-03-24 @ 10:30:02
Postat av: Lotta

nej det gör jag inte! :p men jag kan göra det om du vill? :) det är iaf kul och skriva om vad dom gör, eftersom dom är så roliga. :)

Postat av: Sven

Grattis tjejen han ju inte säja hej innan du drog iväg. förstår at du fått det bra där borta. hur ska farsan kunna matcha det där. du kommer väl aldrig hem igen.Hoppas du får det bra. hälsn. Sven

2007-03-24 @ 20:42:10
Postat av: Kjell

hoppas att du mår bra gör inte av med en massa pengar på en massa onödiga saker.mvh kjell.

2007-03-24 @ 23:12:53
Postat av: Pappa igen

Känn dig stolt, det Kjell skrev är det första han någonsin gjort med en dator. Själv så var han överlycklig.

God natt

2007-03-24 @ 23:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback