Älskar er

Igår förmiddag kom mina släktingar från pappas sida hit. Jeanette hade bakat en jättegod smörgåstårta med räkor, svenska flaggan och dem amerikanska färgerna på. Alla älskade den. Jag fick $35 av släktingarna, hade jag vetat att man får presenter då man flyttar hade jag flyttat tidigare, hehe.

På kvällen åkte jag och hämtade Erika, Jeanette och Katie. Party party hemma hos mig med Minttu, haha... Vilket drag. Vi år lite rester, sen började drickandet. Cider, Minttu, öl, vin, you name it.. Kl 23 kom taxin, nere på Lotus gick vi före i kön eftersom vi är VIP gäster, hehe, gratis inträde.. nice!

Hade en jätterolig kväll tjejer. Att säga hej då till er var bland det jobbigaste jag har gjort. Det finns så mycket mer jag vill säga till er, jag kommer sakna er, saknar er redan, jag älskar er, Erika, Jeanette, Katie, Sandra och Cissi ni är BÄST! Sandra är ju redan i USA och det känns bra att ha någon på samma kontinent, men ni andra... usch!

Kommentarer
Postat av: Sandy

snart ar du har nara mej... vill du hanga med till Atlantic City i maj?? pussssen

2007-03-12 @ 22:02:15
Postat av: katie

Iiih, såpiha, är det inte dax att komma hem nu? ;] sköt om dig stumpan!

2007-03-13 @ 11:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback