Äntligen


Den här bloggen kommer att handla om alla mina förberedelser inför min USA resa, samt om mitt liv där borta över Atlanten.

Igår blev allt klart. Familjen Gendell i Annapolis, Maryland valde mig. I onsdags ringde min hostmom, Christine, till mig. Hon lät väldigt trevlig, det klickade direkt och vi kunde prata om allting från vad jag ville plugga till att David Beckham var het. Christine och hennes man David (inte Beckham) har varit gifta i snart 12 år och har tre underbart söta barn. Abby 5 år, älskar balett och att måla. Tvillingarna Trey och Delaney 2 år, gillar att ta av sig kläderna och gå på sina gymnastiklektioner.

Idag var jag på min hälsokontroll som krävs för att få ett amerikanskt visum. Reflexerna fungerade som dem skulle och synen kunde inte bli bättre. Kanoners!
Imorgon kommer mer, då har jag förhoppningsvis gjort mitt personlighetstest. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Teija

Hej Sofia! Jag är arbetskamrat med din pappa och har hört en hel del om dig och Peter under åren. Inget dåligt utan bara roliga saker, om vad ni gör och hur det går för er. Jag har själv tonåringar hemma och jag känner igen mångt och mycket av det som Thomas pratar om, ni verkar vara likadana. Det är roligt att prata om er, vi har fått många goda skratt men också trötta suckar ibland, det ska erkännas.

Kul att din USA-resa blir av, äntligen som du själv säger. Det verkar vara en bra familj och jag önskar dig lycka till därborta. Jag lär väl höra mer sedan. Ha det så gott Sofia! Hälsningar Teija

2007-01-31 @ 11:04:20
Postat av: caroline

åh vad söta ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback